Monday, April 5, 2010

Penat kepenatan.

Ok guys!
aku sangat penat ari ni seperti hari2 yang sebelumnya..ari ni balik class kol 5.30pm sbb nak siapkan assgnment..
semakin hari semakin sibuk.da nak final pn sibuk lagi ker??
patotnya relax sikit sbb focus kat paper tp sebaliknya berlaku..so..hadapi dgn tabah..*tabah laa sangat kau farah* hahahaa..
so ari nie tetiba aku rasa cm nk update blog..but act, my frens da tanye bila aku nk update blog*ok kawan2 ku sy da update blog*
hari ni dunia campus aku cam bese cuma kat lobi tu crowded like hell sbb ada event..
perghh!!pening kepala aku tgk ramai sangt org..
artis pon ada..ttbe terpikir *popular gak unikl ni eh sbb artis ad datang..*tp sbnanye xpopular pn..hahaha..*opss!terkutuk lak..hehhee..*
borak ngan epul tadi..kesian aku tgk dia.monyok abes. da mcm muka tempoyak basi..
tp kalau aku kat tmpat die pon aku akan jd cm tu..lagi teruk agaknye..*saba ye wahai kawanku*
thanks sbb sudi share problem ko ngan aku.aku ni bukn laa penasihat terbaik tp ak boleh jd pndgr yg setia.eh salah..pndgr yg baik yg boleh bg nasihat sikit2 gitu..
apa yg aku boleh cakap "Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow. The important thing is not to stop questioning.."
tp mungkin ade sesetengah perkara yg kita xpatot tahu n kita tak perlu bertanya..smpai masa jawapn tu akan datang pada kita.antara cepat atau lmbat.bergantung padaNYA.

No comments:

Post a Comment

Followers