Wednesday, April 21, 2010

Belajar memasak? biar betol??


perut berbunyi krukk krukk krukk (apesal pelik na buny perot aku neh) tetiba, mengidam masakan mak..sedapnya dapat makan hasil masakan mak. Mak saya memang pandai masak and I believed every mom in the world is a great cooker right?

saya nak belajar masak. tapi bila ekk? cuti sem dah dekat tapi macam buzy je cuti kali neh. Hope dapat belajar masak..i wish to learn how to bake cake actually. =) cewahh ko! terbalik dapor tu jadinya kalau ko yg masak.
en.boyfie pun suruh belajar masak. Dia suruh saya belajar masak kari 
sebab tu fevret dia katanya..sila order ye.sila sila. Dulu masa buat diploma, en.boyfie selalu masakkan untuk saya. siap dengan servis penghantaran ke rumah lagi kaww ! sedapp pulak tu. ada one time tu, saya ngidam nak makan ubi rebus dengan sambal tumis bilis. tup tup lepas tu dia masak kan apa yang saya nak. terharu gila weyy :') dia memang pandai buat smbal..saya pun tak masak sesedap tu kot >__<

"saya tak pandai masak. lauk senang tu taw laa."
"tak pe.nantikan bole blaja kn?"



tengkiu sayang..nanti saya blajar okey.saya akan blaja msk lauk kgemaran awk.sy akan mask utk anak2 kita..cehh, da start berangan aku neh..*sigh*

p/s: lepas ni nak masak apa ye? *tetiba*

4 comments:

  1. hey soul sister... ahaha
    and ohh.. i loveee your new layout. comel :)
    anyway. i'll be back home. this week mayb..
    when u'll be??

    ReplyDelete
  2. hehehe..tq2..
    along balik 27hb after my first final paper..
    ko blik time study week ke?^^

    ReplyDelete
  3. yup.ak blek awl sket. mayb like sabtu ke ahad ke.. huhu. for 3 to 4 days je. final dowh.
    weyh.. im dreadly nak SHOPPING!!

    ReplyDelete
  4. ngokngek laa..xabes2 shopping..
    wey on laa ym..
    apedaa..eh,ok x skin 4 myblog?

    ReplyDelete

Followers