Sunday, March 20, 2011

Ya Allah,kuatkan lah semangat hamba-MU ini .

terasa macam nak menangis lagi hari ni. sumpah lately ni aku rasa terlebih sensitif. semalam mak call. mula-mula okeh borak-borak gelak-gelak lepas tu hamik kau. tak tertahan da rasa nak menangis. semua aku cerita kat mak. i be so tension this semester plus all my application for internship was rejected. but thats not the point. aku rasa sem ni memang tough giler. rasa tak sanggup. i'm so worried about all my subjects especially network wireless.

susah sangat ke ? bagi aku subject ni bukan susah tapi our project sumpah susah. masuk lab aku jadi blur. budak lain tolong pulak kan.hampeh ! sumpah sedih bila aku harap kawan-kawan ajar tapi ajar macam nak tak nak. seriously aku rasa annoying nak mampos. dok terhegeh-hegeh cakap dengan korang tanya itu ini then korang boleh cakap.."hah..apa? kau dah setting tu?ko configure ini"-- ini yang korang jawab.hmm..tak luak  pun ilmu korang kalau ajar orang tak pandai macam aku ni. belajar tinggi-tinggi tapi kedekut tak guna. orang kata biar ilmu tu tak tinggi tak pandai tapi dalam diri ada sifat tolong-menolong.
ingat ! kita ni tak selalu di atas.
Ya Allah, permudahkan lah urusanku pada sem ini. berilah hamba-MU ini petunjuk.amin. "

p/s: mudah-mudahan semuanya dipermudahkan.Insyaallah.

1 comment:

  1. sabaq naa.. hard times pass us but tough people remain ;)

    ReplyDelete

Followers