Wednesday, March 30, 2011

Bagai kera dapat Bunga !

Hai peeps ! quickly update from me. banyak assignment nak kene siapkan. tengok tak tajuk entry nih ? bagai kera dapat bunga. okeh ! i'm not kera yerp. nak share ngn korang hari ni aku dapat bunga. cuba teka siapa bagi ? jeng .. jeng .. jeng .. for sure bukan dari secret admire, sugar daddy, peminat or fans. aku ni tak sefemes Fatin Liyana yang cantik gebu awesome tu nak dapat bunga sedozen bagai kan. 
(cik Fatin saya pinjam nama awak jap ye..mekaceh !) aku ni Fara yang biasa-biasa jer..

actually bunga ni si Amoi bagi tapi bukan by hand laa. kebetulan campus kitorang ada buat macam Friendship Day. so siapa-siapa nak dedicate hadiah or wut-so-ever leh datang kat booth for order. and si Amoi ni one of the customer yang singgah ke booth tu untuk bagi bunga ni. mula-mula tu aku memang tak tahu si Amoi ni nak bagi bunga. dia sendiri yang kantoikan plan dia kat aku. she is a kind-hearted girl okeh. aku , shida dengan kechik masing-masing dapat bunga. so tak ada la nanti ada yang gado tarik rambut sebab jeles tak dapat bunga kan.. HEHE. apapun really appreciated this. aku memang suka giler bunga ros merah. lambang CINTA gituwww..

si Amoi
thanks dear for the red rose.
love it !

No comments:

Post a Comment

Followers