Friday, March 4, 2011

semalaman ke-bosan-an.

1.10am. aku tak tidur lagi.mengadap assignment kononnya.
tak sampai satu jam pon.so aku blog-walking kejap.saja.
cari info best.on fesbuk.tak sampai 5 minit aku signout.bosan okeh.
tweeter?sorry aku tak main tweeter.nak try tapi nanti dulu lah.yang ada pon tak terlayan.
sila jangan tamak haloba okeh?good!

aku tengok desktop aku bersepah dengan file.
biasalah student.save document semua kat desktop.
senang nak cari.
on laptop.gerak gerak cursor.dah jumpa file terus click.
cepat kan?tak payah susah click sana click sini.
lumrah.manusia suka kan kerja yang cepat dan ringkas.
mudah dan tak pening kepala.

tengok file bersepah macam sampah. so aku create folder baru.
susun ikut subject.lagi teratur.
tapi aku ni jenis yang suka sepah kerja depan desktop.
agak agak dah pening baru la kemas.
kalau NR yang pegang.dia yang akan susun semua folder dalam ni.
nice kan dia? tak.saya lagi nice + cute.okeh perasan!

esok nak balik KL tapi barang tak kemas lagi.
buku pensil pemadam highlight bagai semua aku tabur atas meja.
kau ingat ada orang nak kemas barang kau ke?
esok pagi je la kemas.sempat ke?
rasa sayu nak balik.lepas ni lama lagi baru dapat balik jumpa mak dengan ayah adik-adik semua.

p/s: banyak kenangan sedih sejak duduk KL.

No comments:

Post a Comment

Followers