Sunday, June 5, 2011

musim cuti sekolah + musim pengantin

sekarang ni musim makan nasi minyak. satu hari sampai 3 tempat pergi wedding. makna nya 3 kali makan nasi minyak..perghh! terbaik beb..ni bukan aku yang pergi wedding sampai 3 tempat sehari tapi member aku. :')
jumaat baru-baru ni aku pergi muar. attend wedding kawan baik NR. NR, mirol, matt, buntat, zizan seperti biasa akan berkumpul. maklumla kawan baik dari sekolah. sama-sama menempuh zaman sekolah. susah senang bersama. and aku ? ehee..ehem :') *malu kucing* Here some shots from their pre-wed. ni pon aku cilok dari page Reen(pengantin). pict sanding hari tu tak dak lagi. zizan dengan matt yang snap gamba. tunggu diorang punya picture(s) je laa ye..



Congrats to Azid & Farina.
semoga berkekalan hingga ke anak cucu. amin.
bak kata NR : buat anak banyak-banyak.."

p/s : congrats to Syakir and his partner. sis yana and her partner. tebu and his partner.
tahniah semua..maaf tak dapat datang.. :') aku doakan kalian dari jauh..berbahagia selalu.amin

No comments:

Post a Comment

Followers