Sunday, June 26, 2011

Wearing Hijab

done with cooking.then sidai baju & kemas rumah. 
since parents aku tak ada hari ni so aku la yang kene buat semua kerja rumah sampai laa
jaga adik aku yang tahap nakalnya susah nak kata.
okeh hari ni masak sambal ikan. adik aku yang kecik si Fauzi tu suruh.
dah siap semua sekarang ni nak buat ape ek??
hmm..

actually aku terfikir nak buat video tutorial pasal shawl.
sumpah tak tahu dowh. first time ni orang request.
frankly speaking aku memang tak expect ada orang suka style aku pakai tudung masa shooting hari tu.
that day totally out of idea wearing hijab.
pintal punya pintal.lilit punya lilit.
jadi la macam ni
tadaaaaa
..
..
..
  (pandangan  sisi)
HEHE..cantikk ke ??

(pandangan dari hadapan)
resolution gamba sangat la x bagus sbb dicrop.sorrry 
pandangan dari hadapan.
silaa abaikan gambar yg dicrop ini yaa..
sila tumpukan pada pemakaian shawl sahaja..tetttttt T_T

so sekarang ni, aku plan nak buat tutorial tu.
cuma macam xde keyakinan la pulak..isk isk isk
tapi yakin ke tak yakin aku akan buat jugak..teehee :D
dah siap aku akan buat entry pasal tutorial tu ye..

2 comments:

Followers