Tuesday, April 26, 2011

Intra.Campus.TimesSquare.Jalan-jalan

tak lama lagi nak Intra.maksud saya praktikal ye puan-puan. pepagi aku dah mencanak kat campus pukul 8.30am. perkara wajib mestilah breakfast dok pekena nasi goreng dengan teh o panas.slurrpp! boleh la tahan. gedebak gedebuk gedebak gedebuk aku teros pergi briefing praktical. pot pet pot pet..selesai jugak. dalam hati "pergi briefing bukan main ye ye je.tempat praktikal pon tak dak lagi."


habis je briefing terus pergi amik slip exam.amik kau kene denda.siapa suh amik slip lambat. tapi tak apa. dah memang aku sendiri yang nak amik lambat. so bayau je la. padahal pocket da kering ni bai . then, pergi TS. no motif. but actually usha dress, kasut and skirt. criusly sangat cantik. aku rasa this time setiap kedai aku masuk. dyana pun melayan. dak-dak ni pon aku tengok sama excited tapi beli nye idak ler.almaklumla dah hujung bulan..ngee~

"i will buy them next month"
"no you can't !"- mayb he will say like this if i said so. tapi tak kot. kan sayang ? :')

No comments:

Post a Comment

Followers