Tuesday, April 26, 2011

A Crazy Little Thing Called Love

final exam lagi dua minggu tapi aku ? haihh..masih lagi dibuai perasaan-perasaan yang...err..ape aku mengarut ni daa.ehee.sorry :') semalam aku baru je habis tengok citer thailand. citer romantic okehh ! so cuteee..eee apsal aku macam jakun pulak neh.

seriously cerita ni sangat best. korang tengok lah. input from this movie sangat ok. tak berat. even cerita ni pasal chenta budak sekolah tapi banyak la pengajaran yang boleh di amik especially yang sibuk bercinta je macam aku. hikhik..konpem tak menyesal tengok citer ni.jalan cerita simple.klimaks pun simple and ending ??jeng..jeng..jeng.."kau tengok la.tak kan aku nak cerita pulak..ishh!" 
pelakon? tok sah cakap la.hensem! mesti dok bagi yang ensem dan cun. kalau sememeh sapo nak nengok? tapi awal-awal cerita heroin memang tak lawo. comot je muka. aku pon malas nak cerita panjang berjela.so apa kata korang beli cd dia and layan.download sude.. amacam okei ? okei baguuuuuuss!
for the first starting heroin yang sangat comot. tak cantik la senang cerita.

tapi 
..
..
..
tadaaa ! cantik kan ? macam mana dia boleh jadi cantik? botox? plastic surgery ? kalau nak tahu sila tengok tapi for sure aku cakap disebabkan CINTA  ia boleh mengubah kehidupan seseorang. selamat menonton.

" don't find love, lets love find you.
thats why its called falling in love,
because you don't force yourself to fall.
you just fall "

No comments:

Post a Comment

Followers