Friday, January 7, 2011

Sepagi di Kuala Lumpur !

tajuk nak menggedik.ada jugak kene lempang ni kang..HAHAHA..chill beb chill.pepagi nak emo.apehal??
ceh, mana ada emo.happy beb.semalam bertolak from JB to KL. sangat penat walaupon aku hanya co-pilot sahaja..HAHA..ayat nak pom pang! then pergi campus register hostel.settle semua hal kat campus terus pergi hostel kat Bangsar.bilik aku? okeh fine!sangat kecik aku tak suka.bye!

semalam dapat surprise dari mr.boyfie.speechless.siapa tak syok beb kalau dapat surprise dress 2 helai dengan tiket pergi holiday. memang tu la yang aku tunggu nak pergi holiday.macam bulan jatuh ke riba je aku rasa bila dapat present pergi bercuti..giloss guwa sekejap!

before balik KL dapat homemade chocolate from kak efie.seriously sedap! kak efie ni memang rajin bab benda-benda macam ni. dia pandai buat kek.dulu time aku kerja kat kedai barang buat kek, dia rajin buat kuih.tak kisah la kuih apa pun dia buat mesti dia bawak datang kedai. first time aku rasa triffle yang dia buat.mantop guwa cakap tapi kak efie kata tak sedap..haiyaa kak..nak sedap cam mana lagi baru kata sedap??
picture credit : google image
triffle yang kak efie buat macam ni tapi dia xletak strawbeghi ngan kiwi.

percaya tak kalau aku cakap aku ada resepi nak buat triffle ? 
tapi apakan daya nak mencubanya tada masa laa.

p/s : i will try this recipe sooner..
bila aku da buat for sure aku akan letak kat blog.
(tapi kalau aku buat la ye..HEHEE)

No comments:

Post a Comment

Followers