Monday, January 3, 2011

Back to School..yieehaaa !!

hows your day today guys? mine was so excited. bukan aku ye. tapi adik-adik aku sang lelaki..huru-hara kejap rumah di waktu pagi. suara sang mak pagi-pagi da dok terjerit-jerit kejut 2 ekor orang adik lelaki sebab hari ni first day diorang start sekolah..diorang punya malas nak bangun tok sah la nak cakap..punya la liat. mak aku tak de nye nak kejut macam anak raja.kalau da 2 3 kali mak aku kejut tak bangun siap sedia laa ko. aku yang tak pergi sekolah pon boleh terbangun ...haihhh..and aku dapat job menghantar si kecik ke sekolah. bukan main lagi si kecik tu bersiap. baju baru beg baru serba-serbi baru..cehh..along dolu2 tak gitu pon..
luckily my younger brother not being like this..ohh!!
he's now 11years..

No comments:

Post a Comment

Followers