Thursday, January 27, 2011

Sacrificed !

aku tak tahu nak cakap macam mana perasaan aku semalam.sumpah speechless but in the same time i'm proud of him. another step for the brighter future. he asked me :

  b : sayang i dapat offer kerja lain. 
me : (excited) really. kerja kat mana tu ? 
  b : the same company but more focus in networking. banyak travel sbb nak install network..ke sana ke mari..syg okei ke ?
me : ohh ! congrats syg.

dalam hati tuhan je tahu apa yang aku rasa time tu. aku rasa macam nak nangis tapi aku tahan. seriously aku happy sangat dia dapat another job but in the same our time for each other will be limited after this.
mesti korang rasa aku macam sangat annoying kan ? i think so tapi aku faham.bidang kerja dia memang dah macam tu. tak kan aku ni selfish sangat sampai nak rosakkan masa depan anak orang. aku pon datang dari bidang yang sama.mungkin bila aku dah kerja nanti akan ke sana ke mari. i'm happy if he happy.

p/s : nak berjaya dalam hidup ni bukan mudah. banyak yang perlu dikorbankan. mungkin kesusahan sekarang ada ganjaran yang lebih baik menanti.mudah-mudahan.amin.

No comments:

Post a Comment

Followers