Sunday, February 14, 2010

Miss you beside me.


don't know what should i do now..so boring.petang tadi da kuar ngan mak ayah pergi weeding tapi aku tak join pon..ayah drop kat rumah makngah..so duduk jelaa kat situ sampai dorang balik,,suddenly aku rase macam nak rembat kereta makngah pergi batu pahat jumpa Syaf..really miss him..tadi kantoi ngan ayah time borak2 ngan dier..hahaha..kene perli lagi..syaf pulak tengah mamai..ishh merapu jer die cakap ngan ak..hihiii...die suh datang bp but how can i sayang??there's a lot of assignment should i do..ikotkan hati memang da lame aku capai kunci kereta start enjin bawak laju2 pergi jumpa die.tapi itu semua angan2 semata..gila nak buat macam tu.nak tengok mak aku jadi The Hulk try laa..and konpem2 mak aku tak kan bagi aku bawak kereta tu lagi..aiyaa mak..along rindu Syafrin(si mOncet..ahahaa)!!huhuuu...

No comments:

Post a Comment

Followers