Tuesday, February 16, 2010

BEDTIME-STORY

malam ni tido kat kampung..tenangnye hidup kat sini.dengar bunyi cengkerik jer memanjang.kalau kat JB sibuk sama je macam KL.sangat tak syok..sekali-sekala dapat dok kampung memang tenang..jauh dari segala-galanya..*bukan bermakna jauh dari si dia okey..*bila dok kampung bangun pagi terasa malas..sanggup tido smpai ke tengahari wat taik mata...hahahaa...konpem mak aku jerit
"along!!sudah2 laa tu tido..ayam pon taw bangun.."ish3..
ada ke sama kan aku ngan ayam.hahaha..dats my lovely mOm.kalau pagi tak baca berita memang pelik.hehehe...tu kes bangun tido time nak tido malam lain lakcter nyer..
time tu la mata aku buka seluas2 nye.kalah mata burung antu..ape lagi konpem mak aku bising suh tido tutup lampu semua..tapi kan teringat zaman kecik2 kalau payah sgt nak tido arwah nenek mesti citer hantu..konpem aku ngn adik aku tido..xpayah cakap banyak terus tarik selimut pelok bantal tido.tak pon lari bawak botol susu tido kat sblah mak ayah..tapi tu zaman aku kecik2 dulu..haishh miss my old-time..

p.s:each people have their own story so do i..

No comments:

Post a Comment

Followers