Monday, November 22, 2010

Harry Potter and The Deathly Hallows

wow! sekarang demam HP melanda seluruh dunia. it was awesome right? pergi mana-mana semua orang akan cakap pasal Harry Potter.korang mesti tahu kan pasal HP ni ? tak kan tak tahu. budak kecik pun tahu. makcik yang jual pisang goreng tu pun tahu siapa HP. siap nama pelakon tu beb! ishh jeles I.cuba la cakap pasal I.tapiiiii..kalau nak ngumpat I oh thanks! tak payah !simpan je la niat anda yang murni itu.

so, balik pada Harry Potter. korang dah tengok sequel terbaru HP, The Deathly Hallows? 
cehh..ceh..mukadimah nak memberitahu yang I sebenarnya dah tengok.HAHA ! overall sequel terbaru HP ni best even tak complete the whole sequel. part I ni more pada intro sebenarnya. macam mana Harry Potter , Ron Weasley & Hermione Granger nak cari Horcruxes untuk kalahkan Lord Voldemort.
selamat menonton ! ENJOY !
Harry Potter and The Deathly Hallows
after the wedding..they had to run away from the death eaters
The wizarding teens break into the Ministry of Magic disguised with Polyjuice Potion.
The gang receives inheritance news from the Minister of Magic

Professor Snape
p/s : dialog yang paling I ingat dalam HP part I
 '' You have nothing to fear if you have nothing to hide !  ''
all the pictures are credit to google image

No comments:

Post a Comment

Followers