Thursday, November 11, 2010

Breaking news !

okeh ! tajuk tak ada kene mengena dengan entry.
sekian..
*****
Date: 3rd November 2010
Venue: TGI Friday's , The Curve
no words can describe my feeling while celebrating my birthday with beloved boyfie together. just two of us with the TGI crews. the best part bila sierra (one of the crew) ask me to perform one song. dengan suara yang merdu tak sedap maka saya pun nyanyi lagu 'Nobody' tapi separuh je la. nak nyanyi sampai habis tak tahu. yang aku ingat 'I want nobody nobody but you' dengan gaya penyanyi jepun tu.cewahhhh..hahaha..
dear, 
thanks a lot of the great time together for celebrating my birthday. thanks too for the present..apa yang I harapkan hubungan kita berkekalan. I tak nak hadiah mahal-mahal tapi kalau u nak bagi I terima aje..hehehe.. I janji tak nakal , apa yang u suruh I ikut and I akan sokong apa pun yang u buat demi kebaikan i tapi bukan sokongan untuk u dengan perempuan lain okeh ? siap u nanti..last but no least i love u Sayang..
muka kelaparan..ngee~
 uit pandang la sini..khusyuk betol..
saya sangat lapar okeh ! menu 'bbq beef tacos with fries'
syaf with his menu 'south west macroni cheese with chicken grilled'
hahahha..kelaparan menguasai diri..
yess ! lapar ye bang??
kek ni seriously sangat sedap !

Date: 4 November 2010
Venue: Hostel , Bangsar (bilik 302)
there is a small celebration with beloved friends from balqis, fazi, shidah, lynda, fatin & kak yati. even hari jadi da lepas tapi dorang still celebrate..lagipun apa salahnya kalau nak celebrate birthday sebulan pun kan??
anyway,sangat-sangat terharu sebab diorang sangat bersusah payah nak rancang semua ni. to my roomate balqis no words can described it..i like the shawl ! i love that color. rancangan nak tengok aku melalak menjadi. meroyan aku menangis. dah penat-penat nangis suddenly diorang jerit SURPRISE ! Oh my God, kenapa aku tak fikir ni semua plan diorang? ye ye je aku nagis macam orang hilang laki. rupanya lakonan semata. I was thought it was true ada orang memburukkan aku konon nya aku ni bawak cerita pasal shidah.pandai pulak dia berlakon??hmmm.. dengan muka ala-ala pelakon yang baru menang award, shidah suruh aku keluar dari bilik dia.perghhh! part tu memang betul-betul buat aku nangis. pape pun thanks a lot of this surprise. it was really meaningfull from you guys.
berbaju hijau tu lah shidah





















my beloved roomates balqis & fazi
this is what i called SURPRISE !
p/s: next week ada paper final.sila study okeh?

1 comment:

  1. Keep ur promise okie
    Owes love you and give the best for you insyaallah
    May Allah bless us,and our relationship :)

    -Napster Rinji-

    ReplyDelete

Followers