Friday, July 23, 2010

Trouble come worst.

Tajuk entry macam besar sangat je masalah. tak apa lah. saja nak wat gimik kat blog sendiri. tak salahkan? When I post this entry i'm just away from my assignment. really tired for doing my 'homework'. like my lecturer  said "saya tak nak sebut assignment.saya lebih suka guna homework." motif? maybe some of psycology for us to do our task. but for me its still the same. kerja tetap kerja. kan? betol tak pelajar-pelajar??

checking my schedule make me pissed off already. that so nice for me when I got two subjects clashed in the same time. my subject registration also did not settle yet. how come? who should I blame? me? I'm just the student. so should I drop? the most craziest I think because I'm rushing to finish my study. doesnt important to know why. but maybe you know my silent reader. anyone can tell me?

can u make the simple thing more easier for us?please...i'm begging you!
(tetiba sesi meluah perasaan kat sini pulak. bajet orang nak layan la.)

try to figure out how to solve about my schedule but it stuck in my head. no solution except drop either one of them. oh please!! I don't want to do that. It will make trouble in future.

bayangkan lah..

kalau tiap-tiap sem ada masalah macam ni. memang jawabnya lama la aku ni nak habis study. dah tentu2 dan memang sah last semester aku kene bayar yuran sendiri. kalau aku ni anak orang kaya tak apa. bapak bisnes juta-juta aku memang tak kesah. tapi kalau bapak aku kaya sekalipun aku memang tetap kisah sebab aku belajar bukan free. guna duit tahu! bukan pokok duit-duit yang boleh petik sesuka hati datok nenek moyang anda. jadi kamu kamu dan sekalian silalah mudah kerja saya ye. terima kasih.

 nilah pokok duit-duit. bentuk dia bulat2 macam duit syiling.

p/s: perkara terpenting dalam hidup kita manusia selalu anggap remeh padahal benda tu perkara paling penting dalam hidup kita.kenapa ye? mungkin terlepas pandang kot.

No comments:

Post a Comment

Followers