Sunday, July 4, 2010

Semalam Hari....

Okeh nak cerita neh, semalam pergi Batu Pahat. jumpa my Sayang si Moncet. dekat sebulan lebih baru dapat jumpa. lame kan? selama tak jumpa ni macam-macam hal. ini tak kene itu tak kene. tapi bila dapat jumpa..alahaii lemah lutut ni haihh..ketaq naa.sumpah gatal aku neh ! HAHA..perasaan gado2 manja hilang sekelip mata. unbelievable ! :))

so, semalam tak dating mane2 pun. percaya tak kami dating dirumah ditemani mak ayah serta adik-adik beliau?? hah! tak percaya? ish..ish..ish..tak percaya kau gi tepon bakal mak mertua aku. nombor tepon pandai2 kau la cari. So nice being there the whole day. His mom masak sedap. banyak je saya makan. tu semua keje en.boyfie asyik senduk nasi ke pinggan saya. melayan kerenah si kecik (adik en.boyfie) yang keletah buat rasa tak mengantuk langsung. mana tak nya dia panggil saya "Kak Faya"dengan pelat-pelat sikit..sangat chumel la kamu ira. kak fara will miss you ! ^__^

For aunty , thanks a lot. nasi ayam tu sedap betul saya makan. nanti ajar fara yer? hehee..for en.boyfie thanks for everything. banyak bersabar dengan kerenah degil si gepren ni hah.. tak pelaa sabar itu kan separuh drpd iman. from now you kene blaja jadi suami yang penyabar..eh tak masal lak suami..
maafla tahap kegilaan nak kahwin tidak dapat dibendung lagi..okey bye!

No comments:

Post a Comment

Followers