Saturday, March 27, 2010

Malu yang amat!

okeh..taw kenape tajuk entry cam neh???hahahah*belom citer da nak gelak..sob3*
citer ny cm ni..kejadian yg memalukan ni berlaku kat campus.waktu tengahari di tingkat 7 selepas habis class..
abes je lab ari tu dapat call from ayah..borak2 jap ngn ayah n then borak ngn mak pulak.
borak2 punya borak smpai aku xsedar sampai ak termasuk tandas lelaki..
before tu ak borak smbil tggu lift tp disebabkan ramai sgt+bising so then ak pon meluru masuk tandas lelaki.
sumpah xperasan yg tu tandas lelaki.dah ak nmpak pintu terbuka so ak terjah je laa..
lagipon xder org kat situ..
borak-borak-borak...suddenly..
ade suara kat belakang sergah.."woii"*alamak apsal sore laki neh??err*
ak pon pusing ke belakang n nmpak seorang budak laki sengih kambing kat ak..damn!!ak tersalah masuk toilet..malu seyhh time tu.
kebetulan lift depan toilet terbukak so aku pun meluru masuk tapiiiii....
dak2 dalam tu terperasan pulak..n mamat yg sergah ak dalam toilet pn ad dalam tu..aiyoo malu i! ira da gelak sakan tengok muka ak..kuang asam ny minah..
dalam hati "nasib baik laa ak borak dengan mak aku jer..kalau bf aku??ishhh.."
keluar je dr lift ak terus jalan laju2.mls nk nengok mamat kambing tu..ishhh..malu malu malu!!
at last bila nk g lunch ak tgk muka ira berdekah aku gelak..sampai laa kedai makan ak gelak..hahha..
da nasib badan nk wat cm mana..heheh

No comments:

Post a Comment

Followers